środa, 17 kwietnia 2013

Notka przed pierwszym rozdziałem.

Jest, wróciłam. :)
Tak jak obiecałam, założyłam nowego bloga z podobną tematyką. Jakoś udało mi się tu wszystko ogarnąć i powiem, że nawet ładnie wygląda ten blog. Oczywiście wszystko robiłam sama i jestem zadowolona. :) Na starego bloga dodałam nową notkę z adresem, żeby każdy mógł zobaczyć i wejść tutaj. :)
Mam do was jedno pytanie albo raczej prośbę. :)
Jeśli znacie jakieś piosenki o miłości czy chociażby jakąś wolną melodię, podajcie tytuły i wykonawców, bo potrzebuje żeby dodać je na bloga. :)
Jedna sprawa co do zakładek na górze. W zakładce Linki podajecie swoje blogi, żeby ja je dodała do polecanych blogów. :) W zakładce Spamownik informujecie mnie o swoich nowych postach na bloga. :3
To chyba tyle, lecę umyć włosy, a potem pewnie zacznę pisać rozdział na kartce, więc może jutro się pojawi. :)

Dzięki za uwagę. :)
Babi ♥

4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :)
    Chociaż naprawdę bardzo mi przykro, że zakończyłaś tamtego bloga, bo potrafiłaś ekstra pociągnąć akcję, przy okazji wprowadzając sporo śmiechu..
    No cóż, jestem pewna, że ten blog nie będzie gorszy, w końcu genialna autorka ^_^
    Pozostaje wyczekiwać na rozdział pierwszy, więc pozdrawiam i życzę na dobry początek jak najwięcej weny ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, dziekuje. <3 Obiecuje, ze tu tez bedzie sie duzo dzialo, samo rozpoczecie akcji, bedzie nawet ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No! Nareszcie! Strasznie się cieszę że j uż założyłaś nowego bloga. Tamten był wspaniały więc wiem że ten też będzie cudowny! Nie mogę się doczekać...przy okazji zapraszam na bloga...ginny-jej-cenne-zycie.blospot.com....mam nadzieję że wpadniesz..pozdrawiam i życzë weny
    Zaajebista

    OdpowiedzUsuń