środa, 17 kwietnia 2013

Autorka.

Kim jestem?
Dziewczyna. Lat 14. Mam na imię Marta, ale przyjaciele (poznani przez internet) mówią na mnie Bells bądź Dora. Dlaczego Bells? Skrót od imienia Bella, ale bardziej Bellatrix, tak i tu chodzi o Lestrange, ale to jest także angielski odpowiednik imienia Beatriz - mojej drugiej ulubionej postaci z telenoweli Nie igraj z aniołem. Znak zodiaku: Panna. Jestem w pierwszej gimnazjum. Dla niektórych to znaczy gówniarz, możliwe.

Skąd jestem?
Polska, województwo Podlaskie. Dokładniej? Białystok, takie tam zadupie. Nadal nie wiesz? Odsyłam do Google Maps. :)

Jaka jestem?
Z pewnością zmienna. Miałam już tysiąc blogów, bo nigdy żadnej historii nie dokończyłam, zawsze przychodziły mi do głowy nowe pomysły. Ale mam nadzieje, że z tym blogiem pójdzie mi o niebo lepiej. Wredna? Nie jestem wredna, jestem po prostu ze Slytherinu. Tak naprawdę jestem z Huffelpuff'u na Pottermore, ale czuję się jakbym była w obu tych domach. :)

Co kocham/lubię?
Oczywiście Harry Potter poznaje moją miłością do końca życia, bo przecież to magiczna część mojego życia. Kocham Demi Lovato, Lanę Del Rey, Marinę and the Diamonds. Moimi ukochanymi aktorkami są Helena Bonham Carter i Lucero, a aktorami Johnny Depp, Colin Firth i Fernando Colunga. Lubię pisać opowiadanie czy cokolwiek związanego z pisaniem. :)

Chcesz wiedzieć więcej? Pisanie nie boli, naprawdę.

Bells ♥

4 komentarze:

  1. Mogłabyś podać linki do innych swoich blogów?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, wszystkie moje stare blogi usunęłam, bo tylko zawalałam sobie konto na bloggerze. :D Więc istnieją tylko ten blog i Siempre tuyo, Dora, więcej nie ma już.

      Usuń
  2. Też kocham 1D, więc witaj, siostro ;** chociaż myślę, że to już wiesz z tt :D

    OdpowiedzUsuń