sobota, 11 maja 2013

Smutny koniec.

Cześć, tu ja, jak zwykle zresztą.
Więc jak można poznać po tytule, kończę z blogiem. Może kiedyś jeszcze tu wrócę, ale na razie nie mam jak pisać opowiadania. Koniec roku się zbliża i trzeba w 1 gim. jakoś dobrze wypaść na starcie, żeby potem było już dobrze. Poza tym mam mieć niby 2 z chemii na koniec roku i mama mi tego nie wybaczy, a co gorsze mój tata.
No więc, niby miałam plan jak potoczy się dalej opowiadanie, ale nie mogę poświęcać czasu na pisanie rozdziałów, bo wiadomo szkoła jest dla mnie ważniejsza. Plus do tego muszę uporządkować sprawy w realu. Przepraszam, chyba nie powinnam się brać za pisanie odpowiadań, bo w środku zawsze je skończę. Przepraszam was. Naprawdę tego nie chcę, ale muszę to zrobić.
Przepraszam was bardzo. Jeśli chcecie mieć ze mną jakiś kontakt, to jedynym wyjściem jest chyba twitter i ask, linki macie tam na dole w opisie o mnie.

Żegnam. Bells.

5 komentarzy:

  1. Grrrr. jak mogłsaś!??? Po co wogóle zakładasz te blogi
    W pierwszym blogu 5 rozdziałów w tym 4!!!! Kobieto jak mogłaś! Ale mam nadzieję, że kiedyś( niedługo) to dopiszesz
    Ale wpadaj na moje blogi...
    ginny-jej-cenne-zycie.blogspot.com
    i
    tonksdoranimfadora.blogspot.com


    Lena i Zaajebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli decyzja ci sie nie podoba no to trudno, ja mam cos takiego jak prywane zycie i o nie tez musze dbac, jasne?

      Do wszystkich - jesli ktos chce moge mu podac swoj nr gadu gadu, wiec piszcie.

      Usuń
  2. Ja poproszę GG.
    I nie kończ tylko, w wolnym czasie (weekend) jak ci się uda to pisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 47253167 proszę. :) Tylko pierwszo napisz, że to ty, okej?
      Może by mi się udało pisać, ale dwa dni to stanowczo za mało czasu jak na sensowny rozdział.
      A i trzymajcie za mnie kciuki, żeby jakoś zdała 1 klasę. :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki z całej siły. Szkoda, że kończysz. Też czasami miałam na to ochotę (jeden blog nawet zakończyłam), ale zawsze jakoś znajdowałam nowe pomysły. Może w wakacje znajdziesz chwilę wolnego.
    Rozumiem, że życie prywatne i nauka są ważniejsze.
    Pozdrawiam i życzę owocnej nauki. Słodka Wariatka (z-pamietnika-lupina.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń